♥♥♥شعر کوتاه عاشقانه♥♥♥
dellrado
**خنده دارو سرکاری+smsوشعر بلوچی **

  

باوفا! مهر تو اندر جان ماست

 زندگی بی دوستی زندان ماست

 کم بزن آتش دل بی تاب را

 یاد خوبت روز و شب مهمان ماست


اگر تنهایی ام چشم مرا بست / اگر دل از تنم افتاد و بشکست

فدای قلب پاک آن عزیزی / که در هر جا که باشد یاد ما هست 

 

باوفا! مهر تو اندر جان ماست / زندگی بی دوستی زندان ماست

 
کم بزن آتش دل بی تاب را / یاد خوبت روز و شب مهمان ماست

 

به یادم باش که دریادم بمانی / که ما با هم رفیق بودیم زمانی

گذشته ها اگر رفت و گذشتند / ولی در قلب من باز هم همانی

 

تو ناخدای عشقی ، من ساحلی غریبم / لنگر بزن مسافر ، من خاک هر رفیقم

 

چو گل های شقایق داغدارم / بیا پروانه شو بنشین کنارم 

بشو مرهم به زخم قلبم ای دوست / که خنجر خورده ی این روزگارم

 

عاقبت از غم عشق تو دیوانه شدم / باده بر دست شدم راهی میخانه شدم

 آن قدر حسرت میخانه کشیدم که ز شوق /  به تمنای شرابت همچو پیمانه شدم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مـــحــــمــــدpahang

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 10025
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1



تماس با ما
این صفحه را به اشتراک بگذارید